شرکت توسعه ارتباطات لومان

ما در تعهد خود می دانیم :

بر پایه تجربه 15 ساله بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان عرضه نماییم.

با بهره گیری از مهارت و تخصص درانواع مراکز تلفنی ما دارای کلینیک تخصصی تعمیر و نگهداری انواع مراکز تلفن هستیم.در افق دید ما دستیابی به برترین جایگاه ارایه سرویس دهی در صنعت فناوری اطلاعات قراردارد.

خدمات متمایز در راستای رضایت مشتری سرمایه ماست

ما معتقدیم :

کیفیت همان چیزی است که مشتری می خواهد.

شرکت توسعه ارتباط لومان ساختار خدمات پشتیبانی خود را از بین استانداردهای Cobit,ISO2000,SixSigma,CMM/CMMI, وInternally Developed بر اساس استاندارد  ITIL متناسب سازی کرده است.

تجربه ما

خدمات خلاقانه - 15 سال
بینش و استراتژی - 8 سال
تحقیقات و توسعه بازار - 8 سال
آموزش نیروی متخصص - 7 سال

سخنانی از مالک شرکت

حمیدرضا باقری

طراح و خلاق / کارآفرین / موسس شرکت لومان
0
مراکز تماس فعال
0
پورتهای نصب شده
0
پروژه های کامل شده

چرا مارا انتخاب کنید؟

تنوع راهکار

انجام انواع پروژه ها و نگهداری در چهارگوشه ایران از کل بنادر ایران تا کل شبکه نفت و گاز درمیان آبهای خلیج فارس

مشتری مداری

توجه ویژه به نیازمندی ها و الزامات سازمان مشتری در راستای ارتقای کسب و کار وی

تخصص و مهارت

دانش کافی  بر پایه تجربه 15 ساله :نگهداری بیش از 100000 تجهیز در سطح کشور. همچنین بکارگیری بیش از 10 کارشناس متخصص مرکز تلفن در سطح کشور

مرکز آموزش تخصصی

شرکت لومان با برگزاری انواع دوره های تخصصی در حوزه ارتباطات و اطلاعات ،علاوه بر آموزش تیم متخصص خود ، آموزشهای حرفه ای در سه سطح برای مشتریان خود فراهم نموده است .

مشتریان ما